My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. május 18., hétfő

Maya Lovagolni tanul

Nem tudom honnan a lovak szeretete (városi lányként én csak kutyákkal, macskákkal "találkoztam") de Mayácska teljesen megvan őrülve értük! Régóta nyúz, hogy vigyem már el lovagolni így kerestem egy megbízható lovardát és beírattam a csajt! Kedden volt az első alkalom. Nagyon tetszett neki, először lekellet kefélni a lovat, majd felszerszámozni és indulhatott is az óra. Lovaglás után levezetésként séta a pacival, majd leszerszámozni és elmosni a zablát. Annyira belejött, hogy nem is akart eljönni a lovardából. Nagy nehezen meggyőztem és elmentünk neki lovasruhát venni. Kapott; Kobakot, lovagló-nadrágot, és csizmát is. Így a következő alkalomkor már teljes felszerelésben fog lovagolni!

Nincsenek megjegyzések: