My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. október 17., szombat

Életjel.....

"Ami nem öl meg az megerősít!"
Hallottam ezt másoktól és most már biztosan állíthatom ez igaz.......!
Nem túl jó heteken vagyok túl. Voltam a gödör legmélyén is de már elkezdtem kimászni.....
(elindulni nem volt könnyű, szerencsémre akadt 1-2 olyan ember aki segített ha kellett!)
és már látom a "fényt"! :-)!
Szóval az élet megy tovább!!!!!! Én is itt vagyok a blog pedig folytatódik!!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: