My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2010. február 18., csütörtök

Míra megint.......

.....lázas. Tegnap reggel már nagyon nyűgös volt. Se enni se a kakaója nem kellett neki. Nézegettem de nem éreztem melegnek. Anyu vigyázott volna rá, hogy én tudjak ügyeket intézni. Pont köszöntem volna el mikor átöleltem és éreztem forró. Gyors lázmérés 38,3. Hívtam mindkét orvost. Kérték, hogy vigyem be ahogy tudom, mert megnézik.Hát, ember tervez..... Az ortopédiai klinikán kezdtünk. Rtg-n mintha lenne egy gyanús folt de nem mertek mondani semmit. Fizikális vizsgálatoknál látszik, hogy kicsit beszűkültebb az operált csípő. Átmentünk a másik klinikára. Vettek vért extra fertőtlenítéssel....
Persze, negatív ahogy eddig bár most a Crp nem emelkedett. Megvizsgálták torok is fül is negatív. Estére újra belázasodott, 38,9. Kapott fájdalom-láz csillapítót (vissza a jól bevált :-( erős gyógyszer)és még 2óra múlva is 38,4 volt a láza akkor adtam neki kúpot is. Egész éjjel vele maradtam. Reggel újra nyűgösen ébredt, alig evett és megint belázasodott. Holnap megyünk 3fázisú izotópos csont vizsgálatra. Ha ettől nem leszünk "okosabbak" jön megint az MR!

2 megjegyzés:

Timi írta...

Sajnálom, jobbulást!

Annus írta...

Nem lehet, hogy most "csak " annyi történik, hogy a nagyok valamit haza vittek neki? Azért,mert nem piros a torka, azért még bújkálhat benne vmi kósza vírus.
Mindenesetre jobbulást, mert most már nagyon sok ez nektek!