My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. január 29., csütörtök

Az Ikrek!




Az Ő érkezésük is meglepetés volt!


Már igen csak el voltam keseredve hisz már nagyon szerettem volna kisbabát. Amikor hónapról-hónapra csak vártam és semmi nem történt felkerestem az orvosomat, akinek a javaslatára pete érést serkentő gyógyszert kezdtem szedni! Abban az időben aktívan sportoltam és éppen egy 10napos edző táborból érkeztem haza amikor kiderült, hogy babát várok. Az otthoni teszt eredményét az orvos is megerősítette majd egy héttel később azt is, hogy nem egy hanem két babát! Meglepődtem, rendesen!
Sokat kellett pihennem és a terhesség utolsó 2hónapját sajnos már a kórházban töltöttem. Nem könnyű hetek voltak ezek, tele aggódással, ráadásul ezt egy 6ágyas kórházi szobában nem éppen jó körülmények között, hát elég nehéz volt!
Egy szép pénteki napon 2003 március 28-án a szokásos vizsgálatok után mondták, hogy délután megindítják a szülést! Nagyon boldog voltam, vártam már ezt a napot! 18óra 15perckor burkot repesztettek az első fájások 1óra múlva kezdődtek. Első szülésnél még nem igazán tudja az ember mire is számítson! Szóval csináltam amit mondtak és 22óra 10 perckor megszületett Milán 22óra 16perckor Maya!

Lassan 6évesek lesznek már! Szalad az idő......

Nincsenek megjegyzések: