My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. január 20., kedd

Egy korszak lezárult

Egy nehéz 1,5év áll mögöttem! Volt benne öröm is, bánat is! Ma megszületett a döntés! Mostantól én egyedül felelek a gyermekeimért, rajtam múlik az életük!!!!!
Izgultam, az elmúlt napokban csak ez járt a fejemben! Vártam is meg nem is, féltem is meg nem is! Amikor kimondták, nem történt bennem semmi, olyan természetes volt, hogy így lesz! Most mégis valami félelem költözött a szívembe; zakatolnak a kérdések! Képes vagyok jól felnevelni őket? Gyerekek mit szólnak? Örülnek ? Vagy szomorúak lesznek? Tudom, csak idővel kapok választ, ha boldognak látom majd őket, akkor megérte!
Volt hosszú 9 év amit azért nem szeretnék elfelejteni! 17 évesen ismertem meg a férjem, 4év együtt járás után házasodtunk össze. Megszülettek az ikrek és jöttek a feladatok a gondok. Elfáradtunk! Sajnálom, hogy így alakult de a végén nem voltam boldog, döntenem kellett! 5év után váltunk el! Kaptam egy új életet ami kicsit "más" mint elötte és ezért az újért eldobtam a régit....
Egy nő miért dönt így? Nekem fontos, hogy szeressenek, megbecsüljenek! Fontos, hogy nő lehessek a férfi mellett! De elvesztem/tünk a feladatok súlya alatt elfelejtettem/tünk mosolyogni, örülni! Jól esett volna ha néha kaptam volna visszajelzést, hogy jól csinálom a dolgainkat és, hogy szeret és fontos vagyok neki de nem! Sorolhatnám a sérelmeket nincs értelme! Elveszett a férfi és a nő volt Apuka és Anyuka helyette! Csak teltek a napok és csak egy robotnak éreztem magam akit beprogramoztak egy végtelen-programra!!!!!
Próbáltam változtatni, de csak azt éreztem én küzdök és feladtam! Nem könnyű más, új útra lépni a régi megszokottról! De mindenki keresi a boldogságot, én is! És ha megcsillan a remény akkor elindulsz azon az új úton bármerre visz........

7 megjegyzés:

Csilla írta...

Örülök,hogy végre túl vagy rajta! Nagy megkönnyebbülés lehet,hogy végül így alakult.
Kívánom,hogy ezentúl csak azokban a szép ,és jó dolgokban legyen részed,amikről írtál,amik korábban hiányoztak neked!
Pussz! rusy

Csilla írta...

Ezt a hátteret hogyan tetted fel?Ez van dodo-nak is.Hol lehet ilyeneket találni?Én nem találtam..

Sly írta...

Na végre már VÉGE!A napok majd mennek és választ kapsz minden kérdésedre a gyerekeidtől!Az élet téged fog igazolni!Sok sikert hozzá!

Timi írta...

Szió!
Örülök, hogy Te kaptad az ikrek gondozási jogát! Szerintem melletted van a helyük!
Remélem most már apuka is lenyugszik, és jobban áll hozzátok, hogy a kicsiknek a lehető legjobb legyen!

Anita írta...

Örülök, hogy végre vége a herce-hurcának! Sok sikert a mostantól tényleg teljesen új életetekhez, kitartást, sok-sok örömöt, boldog családot!

Lynaa írta...

Köszi Csajok!

Zsóka írta...

De jó, hogy vége! Azért szépen írsz róla/rólatok. Így is kell, békében elválni, hiszen ott van két gyönyörű gyerkőc, akinek Ti maradtok a szülei, akármi is lesz.
Most már Te is megnyugodhatsz és újult erővel folytathatod itt az életed.
Sok boldogságot hozzá!!