My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. január 21., szerda

Az új út

Először is elmondani, hogy vége, nincs tovább! Látni szenvedni azt akit szeretsz, nehéz! (mert szereted csak már másképp) Összepakolni és becsukni az ajtót magad mögött! Nem volt könnyű és volt néhány buktató de azt hiszem azért jól vettem az akadályokat!
Másodszor; valakivel, valahol újrakezdeni.
Már 2hónapja éltünk együtt amikor kezdtem néha elég furcsán érezni magam. Megszokott dolgoktól (pl:kávé) émelyegni. Mivel az ikrek kis rásegítéssel fogantak nem gondoltam, hogy nekem "csak úgy" becsúszna egy baba. Biztos ami biztos vettem egy tesztet. És számomra teljesen váratlanul megjelent az a bizonyos két kék csíkocska!!!!!!! Hát igen a szerelem csodákra képes..........

2 megjegyzés:

Annus írta...

Lynaa: tedd fel a cboxot, hogy tudjunk dumálni egyenesben:-)és még többképet kérünk, hogyeldönthessük, hogy kell -e a csaj hisztisen:-)))

Lynaa írta...

Annus: Azért még nem megy ám annyira! Na majd jól felvilágosítasz!