My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. március 28., szombat

Cipő!




Míra megkapta az első cipőcskéjét!
Sajnos a kisbabából lassan nagy baba lesz! Súlya 7410g (jelenleg 1 hónapja stagnál de ez a betegségek miatt van), hossza 70cm, már 4 foga van és folyamatosan áll! Utál ágyban, járókában lenni de imád (ha kiszabadul) mászni, felállni! És ha felállt már próbálkozik állva maradni és úgy tovább elérni dolgokat, kapaszkodva járni (ezt a járókában nagyon könnyen bemutatja, mert a ott a rácsokban tud kapaszkodni). Nálunk a lakásban nagyrészt kő van így zokniban nem biztonságos egy kisbaba közlekedése. Léteznek tapadó-gumikkal ellátott zoknik de sajnos csak nagyobb méretben. Így maradt a cipő. Az ikreknél már kitapasztaltam, hogy hogyan kell cipőt választani mi a helyes méret, melyik márka jó minőség és persze az ára sem lényegtelen. Én elsősorban Elefanten cipőre gondoltam (ma már ez viszonylag megfizethető, amikor az ikrek kicsik voltak nekik Bécsből hoztam, mert akkor nálunk itt 20e ft-ba került egy pár ott csak a felébe) Míra lába 16-17 méret de sajnos nem találtam ilyen méretben, így lett Siesta márkájú.
Kifejezetten induló cipő, fűzős, magas szárú, rugalmas talpú könnyű cipő és ami szinte lényegtelen :-) gyönyörű lila színű! (persze nagyon divatos!)