My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. március 8., vasárnap

Hiszti

Sajna nem kell a szomszédba menni egy kis hisztiért, mert Míra produkál bőven! Mint minden Anyuka így én is mindig sajnáltam ha sírt és nem tudtam elviselni a "szenvedését" és persze felvettem az ölembe ahol megnyugodott. Mindig "megértettem", hogy miért csinálja- fáj a hasa, jön a foga, stb...- közben ő csak azt akarta foglalkozzam vele. (mintha nem róla szólna minden!) Apa persze mondta is, hogy olyan betegség nincs ami az ölben azonnal gyógyul (ő már csak tudja...)! De hát az anyai szív... aztán szépen az ölembe nőt a kisasszony! (Lassan már nem tudok nélküle semmit sem csinálni.) Végül a mai éjszaka már nálam is kiverte a biztosítékot! Nem elég, hogy egész nap nem akar aludni ( nem tudom miért hiszi azt, hogy lemarad valamiről!?) de most már éjszaka sem?! Ugyan is az történt, hogy leraktam 21-kor (persze egész nap nem aludt csak 30 percet összesen) és fél 1kor felébred. Jó, csinált Apa tápszert az nem kellett, ezért megkínáltuk innivalóval, főzelékkel de azok sem kellettek a kisasszonynak. Viszont nagyon élvezte ahogy mi próbáljuk kitalálni, hogy mivel "szórakoztassuk". A cumiját azonnal kiköpte miután beraktam a szájába és ártatlan arccal kiröhögött! Na ezt megismételte vagy 4x, ekkor szakadt el nálam a cérna, nem elég, hogy szórakoztatom egész nap még azt akarja, hogy éjszaka is ugráljak neki? Éjszaka aludni kell!!!! Így beraktam az ágyába és mondtam neki "Mírácska éjszaka van ilyenkor aludni kell, szép álmokat!" persze ő azonnal sírva fakad, helyesebben inkább ordított majd bemutatta tudományát a hisztit! Magamban sajnáltam de mérges is voltam rá! 30percig elég kitartó volt, majd kicsit abbahagyta (persze csak erőt gyűjtött) és folytatta még 10percig. Én ültem az ágya mellett (Apával) és próbáltam neki "elmagyarázni", hogy jobb lenne neki is meg nekünk is ha megnyugodna végre és aludna. Legszívesebben kivettem volna de meggyőztem magam, hogy azzal nem tennék jót senkinek ha engednék a "zsarolásának"! Aztán elfáradt és elaludt.
Tudom most sokan vannak akik nem értenek egyet velem és gonosznak gondolnak (tényleg sajnáltam és fájt a szívem) de ő pontosan tudja, hogy ha hisztizik akkor eléri amit akar! Nagyon okos és erőszakos baba (benne van a génjeiben)! Szoktam mondani, hogy "azért ,mert kisbaba még nem hülye"! Azt gondolom elég nagy már ahhoz, hogy elkezdjem "nevelni" és ne csak az ő akarata érvényesüljön!
Biztos mindenki látott már boltban hisztiző magát földre vető kisgyereket, nekem az, az a példa amit nem szeretnék! Szerencsére az ikrek sem csinálták soha és bárhová is megyünk mindig megjegyzik milyen "jól neveltek". Remélem Míra is az lesz.....

Nincsenek megjegyzések: