My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2009. március 30., hétfő

Napjaink....

....mostanában!
Ma reggel vettem észre, hogy Mírának már 5 foga van! Kibújt a felső oldalsó is! Eddig minden fogacska kijövetelét igencsak megszenvedtük de most ezt csak Míra! Láttam, hogy a szájában turkál állandóan de egyéb jele nem volt. Amiket mostanában produkál azok sajnos nem újdonságok számomra. Ilyen például, hogy nem eszik rendesen. Főzelékek, gyümölcsök, pudingok, joghurtok most parkoló pályán vannak inkább tápszert eszik szívesen. Persze azért én szorgalmasan kínálgatom. Hiszti, erről már írtam, hogy ebben nagy művész (de mostanában a betegségre fogtam) éppen tegnap vágott le egy 1órás műsort az autóban! Nem igazán értettem miért csinálja hisz oka nem volt rá. Megetetve, tiszta pelusban indultunk haza (gyerekeket vittem az apjukhoz ünnepelni), már amikor betettem az autóba akkor kezdte de gondoltam fáradt és majd elalszik menetközben. De nem így lett! Teljesen felhergelte magát így megkellet állnom többször is. Hiába nyugtatgattam, szeretgettem, ringattam semmi nem volt jó! Nagyon rossz érzés volt, hogy én az anyukája nem tudom megnyugtatni! Sétáltam vele a kocsi körül de esett az eső így visszaültem az autóba. Majd teljesen kifáradt és elaludt. Még akkor is aludt mikor behoztam az autóból és még itthon is 1órát. Kicsit tanácstalan vagyok miért csinálja? Próbálom tudatosan "nevelni" és edzem a lelkem, hogy tudjam kezelni ezeket a helyzeteket.
Talán kicsit közre játszik az is, hogy nem vagyunk egy klasszikus család. Állandóan húzom-vonom hisz mindig velem van, segítség híján! És azt vallom, hogy egy gyerek is akkor boldog és kiegyensúlyozott ha a szüleik (illetve a körülöttük lévő felnőttek) is azok. Ezért néha kell(ne) egy kis feltöltődésre időt szánni! (De jó lenne ha ezt a nagyszülő is így gondolná.......)

1 megjegyzés:

Bertalan Barnabás blogja írta...

nálunk is ez megy. hiszti a köbön. Pedig én is tényleg próbálom tudatosan kezelni a dolgokat...Kocsiban dettó...