My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2010. január 15., péntek

Kórház

Kicsi Míra jól van, bár az étvágya csökkent (és látszik,hogy lefogyott). Fájdalmai még vannak de nagyon hősiesen viseli (kapja a gyógyszereket) ezt a megpróbáltatást! Tegnap kivették a drént és ma átkerültünk a csecsemő osztályra lábadozni. Itt csak annyi a jó, hogy van egy kihúzható ágy amin a szülők aludhatnak és a szobában csak mi vagyunk. Egyébként elég hangulat romboló.(bezártság érzetét kelti a szoba magánya, nem túl tiszta, hideg van és a nővérek egyáltalán nem kedvesek) A sebészeten sokkal jobb volt!
Ma valahogy elkeseredtem. Olyan szomorúság van rajtam. Lehet, hogy az események lecsapódása bennem. Mírát is olyan szomorúnak látom! Megviselték a történtek!!!! Nagyon!!!! Fegyelmezetten viseli a betegséget. Félek,hogy az én boldog, vidám, "gátlástalan" (jó értelemben írom) kislányom magába zárkózó félénk kislánnyá változik!

4 megjegyzés:

Zsóka írta...

szerintem, ha végre hazamehettek, otthon már jobban fogjátok viselni ezt az egészet!

Anita írta...

szerintem is ki fog virulni, ha a megszokott közegébe kerül
kitartás, veletek vagyunk!

Nojci írta...

biztos most könnyebbültél meg, kezd előjönni belőled a sok érzelem, ez nem baj!
Míra pedig pikk-pakk elfelejti ezt az egészet, meglátod! ugyanolyan kis huncut rohangálós és "gátlástalan" lesz :)
gyógypuszik!

Ági írta...

Kell majd egy kis idő,hogy újra a régi Mira legyen,de meglátod,ahogy kezdi elfelejteni a rossz dolgokat,minden a régi lesz!
ne szomorkodj!most már minden rendben lesz!