My Stick Family from WiddlyTinks.com

Magamról

Saját fotó
Ismerőseim blog-lázban égnek és sikerült megfertőzniük engem is! Nem ígérek semmit, mert 3 gyermek mellett bőven akad elfoglaltságom de igyekszem életünk történéseit lejegyezni!

Gyerekeim

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ünnepek

Easter countdown banner

2010. január 19., kedd

Mindennapok....

Lassan visszakapjuk a mi kis "terror gombócunkat".(tegnap olyan hisztit vágott le!) Napról napra jobban van, úgy közlekedik az ágyban a gipszével......húúúúúúú :-) . 24órája nem kapott fájdalom csillapítót és ma már 1 antibiotikumot leállítottak. Úgy tűnik megtanul Tv-zni (behoztam neki a kis hordozhatós dvd lejátszót meg pár mesét). Eddig soha nem érdekelte de most, hogy ágyhoz van kötve lelehet vele foglalni. (max 10-15percre).Már "vágom" a centit mennyit kell még aludni, hogy végre haza menjünk!! Olyan üres a ház a gyerekek nélkül!!!! Csütörtökön bevásárolok, meg berendezem a nappalit Mírának (a gipsz miatt nem tudjuk felvinni az emeletre ezért pár hétre leköltözünk a nappaliba).Vasárnap az ikrek is haza jönnek és hétfőtől (remélem) minden vissza áll a régi kerékvágásba!!!
Itt kell megemlítenem, hogy Míra kiságyból átkerül nagy ágyba(mondjuk az utóbbi időben is nagy ágyban aludt, pontosan a mienkben......ezért nem lesz nagy dolog neki), mert gipszel nem tudom forgatni, tisztába tenni rendesen a rácsos ágyban.

Ha valakit érdekel eladó az ágy! ( 60x120 ikeás ágy +matrac)

Farsang: elkezdtem nézelődni jelmez ügyben, persze kívánság szerint! Milán: Star Warsos Klón, Maya: Kis Hableány vagy Sellő szeretne lenni. Nagy a választék a neten mint minőségben mint árban is. Ki is választottam néhány helyet akikkel felvettem a kapcsolatot. Sajnos se időm se kézügyességem se varrógépem nincs! Emlékszem amikor annak idején az Anyukám éjszakákon át készítette a jelmezemet alig tudtam kivárni, hogy elkészüljön! Milyen réginek tűnik az emlék pedig nem is vagyok olyan öreg... :-)! És akkor ez mekkora szám volt! Most meg ha Anyuka készíti otthon a jelmezt kinézik a gyereket az ovodából-iskolából!!!

1 megjegyzés:

Nojci írta...

szuper hírek, csak így tovább!